Thursday, 19 April 2012

'Adik Nak Jugak Mummy'...

'Adik nak jugak mummy..... adik nak foto untuk adik letak dekat buku adik nie...'... huh3... PG pagi2 dah meragam nak foto jugak utk diletakkan kat buku latihan dia pagi ni... siap duduk depan pintu bilik taknak ke sekolah selagi saya tak lekatkan gambar dia di buku latihannya...

Hmmm... mummy kecik2 dulu takla mcm kamu dik.... nie siap sengih...'Yeaaa... mummy dah letak gambar kat buku adik'... sengihnyer... tak habis sampai ke sekolah... PG... kamu niekan memang kadang kala buat geram mummy jadi cair nak membebel dengan kamu... hmmm...

Pagi nie macam biasa cium pipi dulu baru boleh masuk sekolah kalau tak bila mummy jemput petang jap gie kamu membebel dekat mummy lupe nak cium kamu... hmmm...

SB jugak yang cool jer tiap2 hari.. relax shj... siap cakap lagi kat PG ' adik niekan selalu buat abang lewat ke sekolah tau... asyik merengek jer dgn mummy'.... wahhh... SB dah tahu rutin adik dia.. hahahaha....

Apapun nasib baik mummy x busy hari nie... petang meeting staff harap2 semuanya berjalan dgn baik... nie nak rotan staff nakal nie... hahahaha.... Glory in the morning...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.