Wednesday, 18 April 2012

“Magic mirror on the wall / Who is the fairest of them all?”

Malam nie makan malam di restoran favorite anak2... dalam perjalanan mcm biasa chit chat bersama anak2 bagai perbualan biasa buat kami... tajuk 2 beradik nie berkenaan movie Mirror Mirror yang dah x tahu berapa kali mereka tgk... apapun riak mata mereka berbual satu sama lain menampakkan respon mereka utk berbual secara sihat...... Mummy menyelit sikit tgh2 mereka berbual tu....'Magic mirror on the wall/ who is the fairest of them all?'....... Suddenly PG menjawab.... 'mummy'..... hahahahahaha..... senyum mummy sampai ke telinga....

Mana taknyer... anak sekecil nie hanya nampak apa yang di depannya sahaja... bila ditanya kenapa mummy?.... Pg menjawab 'Ye la, mesti la mummy.... I Love Mummy.... I like to see your smile... your eyes... your lips.... your skin... you make me smile... you care of me.... and u look so cute...'..... wahhhhh... nie puji melonjak nie... jap gie sampai kedai mummy belanjer PG milo dinasour 1... he3....

Bila ditanya kepada SB dijawab dgn 'I'm not sure but to me... mirror mirror just for girl to see... '... hahahaha... lagi kesian bila dengar jawapan SB... nampak sgt kebayakkan perkara SB banyak beralah dgn PG....

Di restoran malam nie menu biasa anak2... Chinese fried rice and Milo dinasour... mummy dah tak larat nak makan mlm2 nie minum shj tgk mereka berdua makan sudah cukup membuatkan hati lega mereka ketenangan saya...

Di rumah macam biasa sebelum mereka nak tido... PG lah yang biasa dan boleh dikatakan selalu byk ckp.. ada shj nak ditanya.. soalan ke soalan... tgk2 dah lelap.... SB macam biasa peluk bantal... tgk muka mummy sikit2 matanya dah pejam.... & zzzzzzzzz.... slept well my lovely kids...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.